niedziela, 15 kwietnia 2012

Goście

Jest mi bardzo miło gościć Was TU :)
W jakiś zupełnie dla mnie niezrozumiały sposób komentarze, które wpisujecie nie były dotąd widoczne...
Myślałam, że cisza, która zalegała pod postami wynika stąd, iż Nikt nie czyta ich, poza mną...
A sama sobie komentarzy pisać przecież nie muszę...
Chociaż, może to jest niezły pomysł...
Często jest tak, że coś się napisze, a potem, przy kolejnym czytaniu, przemyśleniu słów, których się użyło, ma się odczucie, że coś chciałoby się zmienić, coś dodać... 
ZAPRASZAM serdecznie!

16 komentarzy:

  1. Melisko, skarbie - możesz dowolnie zmieniać napisanego posta, pod tytułem posta w Projektach jest opcja "Edytuj" i tam zmieniasz jak chcesz.
    A tak w ogóle ekspertką blogową jest Malwa czyli nasza Ewunia.
    Komentarzy niestety dalej nie widać a szkoda bo fajnie poczytać co koleżanki napisały albo co Ty o tym sądzisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dokonałam odkrycia :)
    Miałam "zahaczone" moderowanie komentarzy [zawsze]

    PRZEPRASZAM - to było niezamierzone :*

    Teraz już nie powinno być kłopotu z zamieszczeniem wpisu (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest!!!Pokazał się!!!Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz, Haniu, zdobywam doświadczenia, żeby założyć blog MM i wiedzieć o co chodzi tutaj,
    już miałam skorzystać z pomocy Malwy, ale chyba się udało ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. że posta mogę zmieniać, to wiedziałam - można też nacisnąć ołówek pod postem i edytować swój tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o dodawanie dalszego ciągu historyjki to chyba jednak w nowym poście.
    Nie każdy ma czas wracać i czytać a sprawa jest mniej więcej znana skoro nas zaciekawiła.
    W razie czego zawsze można odszukać post podstawowy.
    Idę teraz poszukać tego nieszczęsnego okienka googli.

    OdpowiedzUsuń
  7. pozdrawiam pestka119

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Pesteczko! :)
    Dziękuję Aniu za tyle informacji, zaraz wezmę się do pracy (:

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :)sumka

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej!!!
    znalazłam was!!!!
    poczytałam :)
    pozdrawiam i cieszę się , że was mam!
    Zofinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Zofinko!
      Też się cieszę, że Was mam :)

      Usuń
  11. hm.... co to za jakieś dziwne godziny pokazują się przy postach?
    napisałam swojego o 21:30 a pokazuje coś innego!
    hihihihihhihi

    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi godzinami nie potrafię dojść do ładu :(

      Ustawiałam już różne strefy czasowe i nic z tego nie wychodzi...

      Usuń
  12. mMja mila Melisko...:)ja wczesniej tez sie wpisalam...ale chyba nie tego?? w kazdym razie...dobrze jest Ciebie czytac i ogladac tez!z ta borelioza to nie przelewki...licze ze jakos Mamie w koncu pomoga....przeraza mnie to.Zastanawiam sie czy ta moja fibromialgia to nie jest przypadkiem to??Tez mnie uzarl kleszcz na plecach i rumien byl jak byk..ale wzielam antybiotyk..-dopiero na 5 dzien...bo nie zauwazylam go wczesniej...wiec powinno byc juz ok..poza tym juz chyba z 8 lat minelo.Buziaki-lusiawj

    OdpowiedzUsuń
  13. Lusiu :)
    Widziałam Twój wpis i dziękowałam za radę dotyczącą fruwania ((((((((:
    Moje kolano już w porządku...
    A z Mamą zobaczymy jak sobie poradzimy...
    Nigdy wcześniej nie słyszałam o fibromialgii...
    Mocno ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń